Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Μόνος

Πάλι μόνος,
Πώς τα κατάφερα πάλι; Δεν ξέρω.
Νομίζω πως θέλει προσπάθεια αυτές τις μέρες να μείνεις μόνος.
Και όμως τα κατάφερα,
Χωρίς προσπάθεια.

Δεν ανήκω πουθενά!
Σε καμιά κοινωνική ομάδα.
Είμαι παρίας με όλη τη σημασία της λέξεως.
Είμαι πάντα στην απ'έξω,
Είμαι πάντα εκτός κάδρου.

Νομίζω πως κανονικά ανήκω κάπου,
Όμως, δεν γίνομαι αποδεκτός,
Δεν μπορώ ποτέ να προσαρμωστώ στα θέλω ενός συνόλου,
Ούτε το σύνολο στα θέλω τα δικά μου.
Έτσι καταλήγω μόνος.

Αχ! Η Μοναξιά!
Τι παρεξηγημένη που είναι!
Ο άνθρωπος λένε είναι ζώο κοινωνικό,
Αλλά τα συναισθήματα που νιώθει είναι ατομικά.
Τα συναισθήματα είναι μοναχικά.

Κανείς δεν μπορεί να νιώσει ακριβώς όπως ο άλλος,
Μπορεί να πλησιάσει όμως.
Ό,τι αισθάνεται ο καθένας είναι μοναδικό,
Γιατί κανένας δεν μπορεί να νιώσει απ'ακριβώς  τον άλλον.
Για αυτό είμαι πάλι μόνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου